poniedziałek, 14 maja 2012

Szczerość?!


Puste myśli, wylane łzy, zaschnięte rany. Początek mojej historii jest zbyt bolesny. Ciągłe powroty do przeszłości i brak zrozumienia w teraźniejszości. Pozostały mi same wspomnienia, które odchodzą, chowane za pierzyną bezwzględnej mgły.
***
Każdego dnia napotykam na swojej drodze miliony pytań. Zagadek, nad którymi często muszę zasiadać. Z pomocą  moich przyjaciół odnajduję odpowiedzi na wiele z nich, lecz dla mnie to za mało. Chcę więcej. Chciałabym na kilku stronach tego bloga, opowiedzieć wam moją historię. Osobiste przeżycia przelane na ‘kartki papieru’ odchodzą w zapomnienie. Chcę zapomnieć. Na nowo odkrywać świat to moje marzenie. Zakańczając bloga nie będzie mnie wśród was. Odległe kraje wołają o pomstę mej duszy. Nie obawiajcie się. Po tych słowach pomyślicie: wariatka, chora, zgłosić trzeba ją na policje, czy zamknąć w psychiatryku. A ja jestem zwykłą, skromną siedemnastolatką, która chce Wam udowodnić, że w jej wieku da się wiele przeżyć. Chciałabym opisać Wam przygody mojego życia, moje skromne przemyślenia na otaczający nas świat. Potrzebuję spowiednika. Po wielu namysłach został nim Internet i ten oto blog. Nie szukam u Was zbawienia dla swej podłej duszy. Proszę o kilkanaście minut zainteresowania przemyśleniami.
Na początek zajmę się tym co wszystkich nurtuje: homoseksualizm.
Pierwsze skojarzenie: yaoi. Dzięki dziewczynom z mojej klasy poczułam, co tak naprawdę znaczy być gejem. Ich zafascynowanie tym tematem dało mi dużo do myślenia i dlatego chciałabym podzielić się z wami moją opinią. Gdyby nie one nie zajęłabym się w ogóle tą tematyką. Czytuję sporo bromance’ów z udziałem 1D, przypadły mi do gustu. Miłość między mężczyznami jest na pozór błaha i chamska, ale kryje w sobie subtelność. Delikatność, której nie zaznamy. Czytając to słowo, narzuca się sam ciąg skojarzeń. Często bywa on błędny względem rzeczywistości. W dzisiejszym homoseksualizmie nie ma nic strasznego. Nie potrzeba 'legalizacji' tych związków, gdyż one z biegiem czasu same wypłyną nam na przeciw.  Kolorowe flagi, parady, geje - tylko takie słowa kojarzą się z ich stanem ducha. Według religii państwa, w którym żyjemy jest to skrzywienie umysłowe i emocjonalne. Ale ja stanowczo mówię temu  NIE! Zaprzeczam każdą komórką mojego ciała! Może wam się to wydawać dziwne i czemu bronię tych ludzi. Sama po części nie wiem, ale z drugiej strony jestem z nimi związana. Tak, oficjalnie mogę się do tego przyznać. Moja natura jest pokręcona. Jestem biseksualistką i lubię kontrowersje z tym związane. Uważam, że homoseksualizm jest nowością w tych czasach i za niedługo każdy zacznie go uznawać za normalność. To co teraz jest antyspołeczne, niereformowalne, lecz z  biegiem czasu ulega przekształceniu psychicznemu na rzecz dobrą. 

Na koniec mojej krótkiej wypowiedzi chciałabym zostawić was z pytaniem, a co Wy moje drogie sądzicie o całym homoseksualizmie? Nie bójcie się wyrażać swojej opinii! Lubię kontrowersje, ale umiem docenić zdanie drugiego człowieka. Jeżeli macie pomysły na kolejne notki, czy jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach! <3
***
Bardzo dziękuję, że przeczytałyście ten pierwszy post. Szczególnie chciałabym podziękować @Jbluvsbabycakes a.k.a Caroline, za twoją wytrwałość w wiarę w homoseksualizm i we mnie. <3 Kocham Cię najmocniej. Nie wiem, czy pojawi się kolejny, czy nie. Mam nadzieje, że tematyka tak odmiennego bloga od innych, spodoba się wam.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale czytając tą notkę poczułam, że jestem głupia O.o Mądrze i ciekawie napisana, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los.
    Podziwiam twój kunszt języka, teorie i osobowość. Jesteś cząstką mojej własnej rzeczywistości. Przez te kilka miesięcy zdałam sobie sprawę, że twoją obecność mogę porównać do tlenu, którym raczą się moje płuca. Jesteś potrzebna mi jak powietrze. Bez ciebie mój świat traci cały urok. Staje się szary. Usycha...
    Kocham cię najmocniej, to słowa, którymi decyduję się karmić. Też cię kocham i uwielbiam sposób w jaki głosisz swoje własne przemyślenia. Nie boisz się powiedzieć tego, co myślisz.
    To nie ty powinnaś mi dziękować za wytrwałość i wiarę, ale ja tobie. To ty sprawiłaś, że zdecydowałam zacząć interesować się tematyką bromance, jak i samymi homoseksualistami.
    To wszystko jest takie prawdziwe. Mam wrażenie, że Room 317 zapoczątkował naszą wspólną pasję.
    Nie chcę tutaj pisać niepotrzebnych słów, bo wszystko, co zawarłaś w tym poście wywołuje u mnie dreszcze na całym ciele i łzy w oczach. Dziękuję ci za to, że jesteś! Kocham cię! Z całego serca <3
    Love xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,kochanie... Pacę teraz inaczej na całą problematykę naszych bromace'ów jak i innych<3 Od piątej klasy miałam wpajane, że homoseksualizm to czyste zUo przez księdza,bo bóg stworzył normalną rodzinę,mamę i tatę,a nie tatę i tatę czy mamę i mamę.
    Po przeczytaniu twojej notki zmieniłam poglądy o dziwo <3\
    Mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać . <3
    xxx
    C.Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? z początku czytając twoją wypowiedź, nie chcialam jej kończyć, ale coś we mnie podpowiedzialo mi, abym to zrobila i cieszę się z tego, bo tak glębiej zastanawiając się nad tym, co napialaś..
    Osobiście nie mam nic do homoseksualistów. Mam przyjaciólkę, a raczej mialam, bo wyjechala, która wlaśnie byla biseksualna, ale mimo tego mialyśmy wspaniale relacje. Wedlug mnie milość do osoby tej samej plci nie jest przestępstwem ani grzechem. Szanuję takie osoby, ale równocześnie je podziwiam za odwagę, ze się do tego przyznają publicznie. Sama bym się nie odważyla tego zrobić, gdybym byla biseksualna.
    Ale wlaśnie tamta koleżanka spotkala się z tzw. ' hejtami ' na nią. byly dni, że się ciela czy coś, ale mimo tego, mimo pomocy z mojej, jak i innych koleżanek z klasy - wrócila do.. siebie.
    Nie rozpisując się dlużej:
    ciekawa notatka, którą napisalas.
    jestem pod wrażeniem, no i.. biseksualiści są taki samymi ludźmi jak ja czy kolega z lawki obok . Wedlug mnie nie powinno się ich wytykać palcami i demoralizować.
    Każdy jest wyjątkowy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że przeczytałaś do końca. Postaram się zagłębiać w mniej kontrowersyjne tematy. Spotykam na co dzień przeciwności losu, które wytykają mnie palcami, Patrz to ona. Niektórzy jarają się tym, niektórzy brzydzą. Ale dziękuje Ci, ze przeczytałaś i skomentowałaś twoja opinia na ten tema jest przydatna. <3

      Usuń
  5. Zakładając tego bloga, podjęłaś bardzo kontrowersyjny, można by rzecz, nie przyjmowany przez społeczeństwo temat. I chwała Ci za to. Niewiele osób ma odwagę pisać o czymś tak nowoczesnym w dzisiejszym świecie, jak to zreztą ujęłaś w swojej uroczej wypowiedzi. Co na początek? Twój styl pisania. Bardzo mi się podoba, jak zagłębiasz się we wszystkie tajniki danego słowa i dajesz się ponieść delikatności wyrażenia. To naprawdę wspaniała cecha, a Twój styl pisania, zasób słów jest naprawdę dobry - sprawia, że z każdym zdaniem chcę się czytać dalej.
    A co ja sądzę o homoseksualizmie? Nic do niego nie mam. Jak najabardziej popieram równouprawnienia, co w naszym kraju niestety, ale graniczy z cudem. Moim zdaniem, jeśli dwie osoby, o tej samej płci, darzą siebie silnym uczuciem, jakim jest miłość, to dlaczego ktoś miałby im przeskadzać? Cóż, aczkolwiek wiele osób myśli wręcz przeciwnie. Zawsze tak było i będzie. Lecz ja w żadnym wypadku nie miałabym taktu, aby wytykać kogoś palcami z powodu tego, że jest homoseksualny, czy biseksualny. To szczyt wszystkiego! Ludzie, normalni jak my, bez powodu takie zachowania.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że podołasz zadaniu prowadzenia tak odmiennego bloga. Wierzę i trzymam mocno kciuki! Na pewno będę wpadać częściej! <3 xx - @DareToDream1Dxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm ja mogę na ten temat powiedzieć, że mi to nie przeszkadza. Jestem neutralna jeśli chodzi o te sprawy. Nawet mam styczność z takimi osobami, więc to normalność : D.
    Świetny blog i brawo za pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  7. [broken-inside.blog.onet.pl ] Weszłam tu przez przypadek, a raczej dzięki tobie i temu, że napisałaś do mnie na tt. Dziękuje ci za to, wiesz. Ponieważ przyznam, że jak do tej pory należałam do tej cześci osób "ciemnych" które żyją w swoim kokonie i są absolutnie przeciwko związką tej samej płci. teraz - kiedy przeczytałam to co napisałaś, zrozumiałam, że moja tolerancja jest zerowa. muszę to zmienić! Teraz uważam, że każda osoba ma prawo do miłości, nie ważne kogo darzy uczuciem. Masz absolutną rację! To co teraz wydaje nam się nienormalne, dziwne, zaraz będzie "modne" . Dziękuje ci więc, że napisałaś tą notkę. A co do pytań. A mam kilka ;d a co xd ;D więc; Co sądzisz o ludziach, którzy wywższają się, bo mają lepsze ciuchy, biżuterię. Co myślisz o przemocy w szkole i na to, że nikt tego nie powsztrzymuje i ostatnie pytanie - co myślisz o tym, że prawie każda nastolatka jest zdania, że polska to zadupie i wszystkie inne miasta; londyn, LA, NY, itp są lepsze. Nie wiem w sumie po co piszę te pytanie - ale trudno <33 pozdrawiam kochana ;* ForeverGirlxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za twoją odpowiedź, także dziękuję Ci za postawienie mi pytań. Czytając je doszłam do wniosku, że są ciekawym jak i ważnym tematem do poruszenia. Zainspirowałaś mnie nimi. dziękuję <3

      Usuń
  8. Mi to nie przeszkadza niewazne czy jest sie homoseksualista czy kims innym sama znam dwoch mezczyzn ktorzy zyja ze soba razem i wcale mnie to nie obrzydza czy cos w tym stylu to tylko ludzie ktorzy maja prawo do zycia jak my wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że ktoś poruszył ten temat, mam siostrę która mieszka w Holandii, w tym roku bierze ślub ze swoją dziewczyną, ja sama jestem biseksualistką, ale się do tego nie przyznaje publicznie, sama nie wiem czemu. Ludzie często unikają tego tematu, cieszę się że Ty o tym napisałaś, nawet nie martwiąc się co pomyślą ludzie 'zacofani', jestem pod wrażeniem, podziwiam Cię. Jak chcesz to zajrzyj na mojego bloga, jest to zwykłe opowiadanie, ale będzie tam co nieco o nietolerancji co do homoseksualizmu weare-thechampion.blogspot.com, czekam na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że "followuję" Cię na twitterze. Już Cię uwielbiam, za to że piszesz na temat tabu. Bo chyba każdy się zgodzi, że homoseksualizm czy ogólnie inna orientacja seksualna jest tematem tabu w naszym kraju. Co do notki, pierwsze obraz myślowy (mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi xd), które przychodzi mi na myśl to pewne zdjęcie z weheartit. Oto i one: http://weheartit.com/entry/24698538/ Nie wiem czemu tak jest, ale to pierwsze co mi się nasuwa na myśl. Co do stosunków kościół - orientacja seksualna czytałem ostatnio bardzo ciekawą rozmowę pod demotywatorem (link: http://demotywatory.pl/3796210/Obejrzyj-pomysl-i-postaraj-sie-zrozumiec-choc-troche) Zastanawia mnie również dlaczego tylu ludzi nienawidzi gejów, lezbijek etc. Przecież religia mówi: "Miłuj bliźniego swego jak siebie samego" czyż nie?
    Podsumowując notka świetna. Po prostu Cię wielbię ^ ^ A co do mojego komentarza to wiem, że jest masakrycznie krótki i taki nijaki.

    OdpowiedzUsuń